Postnatal

Το Αμερικανικό κολέγιο Μαιευτήρων και Γυναικολόγων (ACOG) προτείνει τη σταδιακή έναρξη ήπιας άσκησης μόλις υπάρχει η σύμφωνη γνώμη της μαίας ή του γιατρού που σας παρακολουθεί. ο επαγγελματίας υγείας που είναι υπεύθυνος για εσάς ίσως παρατείνει το διάστημα αυτο έως τις έξι εβδομάδες της λοχείας ώστε να εξασφαλιστεί το «καλώς έχειν».
Οι μέρες και οι εβδομάδες που ακολουθούν τη γέννα μπορεί να είναι δύσκολες, για τις νέες μαμάδες ειδικά μπορεί να αναρρώνετε από μια καισαρική ή μια επισιοτομή ενώ επιπρόσθετα έχετε να αντιμετωπίσετε την εξάντληση στο φυσικό σας σώμα οι κοιλιακοί μύες έχουν τεντωθεί υπερβαίνοντας τις δυνατότητες τους και τώρα είναι η ώρα που χρειάζεται να ανακτήσουν ξανά τη δύναμη και το σχήμα που είχαν πριν την εγκυμοσύνη. Η πλάτη και τα ισχία,σας κάνουν να αισθάνεστε σκληρή άκαμπτη και αποκομμένη από το φυσικό σας σώμα-μια ξένη στην νέα σας πραγματικότητα!
Η γιόγκα ίσως να είναι το τελευταίο πράγμα που θα έχετε στο μυαλό σας όμως, λίγα λεπτά πρακτικής την ημέρα μπορούν να επιταχύνουν την ανάρρωση σας και να ξανασμίξουν το φυσικό σας σώμα με τον ΝΟΥ ενώ ακόμη μπορούν να πολεμήσουν την επιλόχειο κατάθλιψη.

Σκοπός της πρακτικής :

  1. επιφέρει την ευθυγράμμιση του φυσικού σώματος καθώς και την πνευματική διαύγεια,
  2. ανακουφίζει από την πίεση στη περιοχή των μαστών και την συστροφή των ώμων-κοινά γνωρίσματα σε θηλάζουσες και σε γυναίκες που φροντίζουν τα νεογνά τους παρέχει στήριξη στο επιγάστριο,υπογάστριο αλλά και το πυελικό έδαφος,
  3. μας παρακινεί να αναπνεύσουμε βαθιά και συνειδητά καθώς και να εστιάσουμε προς τα μέσα πολύ βασικό για τους πρώτους μήνες της μητρότητας.

 

.

Δάσκαλοι:

 

Style switcher RESET
Body styles
Color scheme
Background pattern